Terms of sale

1. Üldsätted

Veebipoe printsik.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Printsik Disain OÜ (registrikood 17270985), asukohaga Harjumaa, Saue vald, Laagri alevik, Avamaa tn 9-11. 

Käesolevad müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Enne ostu sooritamist palume ostjal tutvuda käesolevate müügitingimustega hoolikalt.

Müügitingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

Veebipood jätab endale õiguse müügitingimusi, teenuseid ja hinnakirja muuta ning täiendada.

Veebipood jätab endale õiguse tellimustest keelduda, kui ostja poolt esitatud kujundus või sõnum ei ole kooskõlas Veebipoe eesmärkide ja eetiliste põhimõtetega või kui on kahtlus, et kujunduse kasutamiseks puuduvad ostjal vajalikud õigused.

2. Kauba- ja hinnainfo

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu  kauba kättetoimetamise eest.  Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes (€).

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. 

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Veebipoes kuvatavad tootepildid võivad olla illustratiivse tähendusega ning võivad erineva tegelikust tootest. Veebipoes on kirjeldatud toodete põhilisi omadusi. Kui ostjal tekib küsimusi toote omaduste kohta, soovitame enne ostu võtta ühendust Veebipoega.

3. Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita  nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse  ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangamaksed
  • Soome pangamaksed
  • Läti pangamaksed
  • Leedu pangamaksed
  • Visa/Mastercard kaardimaksed
  • Apple Pay ja Google Pay

Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Montonio Finance OÜ. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le.

Pärast tellimuse esitamist saadab Veebipood ostja e-posti aadressile automaatse tellimuse kinnituse, mis märgib müügilepingu sõlmimist.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud)  viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

4. Kohaletoimetamine

Veebipood pakub erinevaid kohaletoimetamise viise. Ostja saab tellimuse vormistamisel valida järgmiste variantide vahel:

  • Pakiautomaat – kaup toimetatakse ostja valitud pakiautomaati, kust ostja saab selle kätte uksekoodi alusel.
  • Kullerteenus – kaup toimetatakse ostja märgitud aadressile (kuller võtab vajadusel Ostjaga ühendust tarneaja täpsustamiseks).
  • Ostja tuleb kaubale ise järgi. Antud tarnevõimalus tuleb Veebipoega eraldi kokku leppida.

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. 

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine üldjuhul 10 kalendripäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul. 

Kui Veebipood on veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30 kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub Veebipoe poolt avaldatud tähtaeg. 

 5. Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Vastavalt VÕS § 53 lg 4 ei kehti 14-päevane taganemisõigus toodetele, mis on valmistatud, arvestades lepingupooleks oleva tarbija isiklikke vajadusi või valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on  vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba  testimiseks füüsilises poes. 

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja  toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. 

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see Veebipoe e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba  kättesaamisest. 

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb  asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). 

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et  ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. 

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14  päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. 

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja  tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb  toimub varem. 

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja  kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama  kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. 

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind  veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna. 

6. Pretensiooni esitamise õigus

Probleemide korral võtke ühendust – leiame kindlasti lahenduse.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e kirja aadressile info@printsik.ee.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. 

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas  vormis 15 päeva jooksul.

7. Isikuandmete töötlemine

Veebipood töötleb Ostja isikuandmeid (nt nimi, kontaktandmed, tarneaadress, makseinfo) üksnes tellimuse täitmise eesmärgil ja kooskõlas kehtivate andmekaitsenõuetega. Tellimuse täitmiseks vajalikud isikuandmed edastatakse kolmandatele teenuseosutajatele üksnes ulatuses, mis on vajalik teenuse osutamiseks – nt logistikafirmale kauba kohaletoimetamiseks ja makseteenuse pakkujale makse teostamiseks. Need partnerid on kohustatud kaitsma isikuandmeid ja kasutama neid ainult teenuse osutamiseks.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju või pakkumisi ainult juhul, kui ostja on andnud selleks nõusoleku. Ostjal on igal ajal võimalus sellistest teadetest loobuda, kasutades uudiskirjas olevat loobumislinki või teavitades sellest Veebipoodi.

8. Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@printsik.ee.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik  pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. 

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Shopping Basket
Scroll to Top